Briefing

Walibi Holland is het enige echte jongerenpark in Nederland. Dat deze positionering – met het thema ‘Hard Gaan’ – succesvol is, bewijst de groei in gasten, fans en volgers via social media. Ontwikkel een nieuwe merkbelofte die deze unieke positie versterkt en waarmee Walibi kan blijven groeien in aantal gasten.

Oplossing

De campagne is gebaseerd op het inzicht dat jongeren genoeg hebben van een ‘fake’ life. Ze zijn op zoek naar zichzelf en willen het leven zo authentiek mogelijk ervaren. Geluk vind je pas als je buiten je comfort zone stapt. Dat kan in Walibi.

Walibi is geen attractiepark, maar een plek waar je geconfronteerd wordt met wie je echt bent.  De thrill rides geven je de kans om je grenzen op te zoeken. Angstaanjagende hoogtes, gevaarlijke drops en gierende kurkentrekkers zetten niet alleen letterlijk je wereld op z’n kop, maar brengen je ook dichter bij jezelf.

Walibi – Dare to get real.


Klant: Walibi Holland


Bureau: Youngworks


 Art director: Joppe Andriessen


Copywriter: Kim van Dongen


Fotografie: No Candy


Video productie: I-Mor

 
 
1
1