Voor het eerst is er in Nederland via Snapchat een videoclip gelanceerd. Walibi Holland heeft  de primeur. Op het eigen kanaal van Walibi Holland: Walisnaps, is de videoclip van het nummer Move Up (Lost Gravity) voor het eerst te zien. Het nummer werd speciaal door Mr. Polska en Boaz v/d beatz geproduceerd voor de nieuwe achtbaan van Walibi; Lost Gravity.

Update: na de exclusieve premiere van 24 uur op Snapchat is de clip nu ook op YouTube te bekijken.

Walisnaps

Walibi vroeg ons (Youngworks) om het Lost Gravity verhaal en gevoel tijdens de 5 maanden dat het park dicht is, bij de doelgroep te laden. Dat doen we door content te lekken via WALISNAPS: het Snapchat kanaal van Walibi waar volgers als eerste exclusieve sneak peeks van de nieuwe ride kunnen ontdekken. Snapchat, het snelst groeiende sociale netwerk onder de doelgroep, past naadloos bij de gekozen contentstrategie.

Lost Gravity

Walibi is hét attractiepark bomvol thrill rides waar tieners hun adrenaline kick komen halen. Met de slogan #HardGaan onderstreept Walibi sinds 2014 haar positie als ‘kneiterhard’ attractiepark voor jongeren. De vette drops, gierende kurkentrekkers en keiharde loopings maken deze ride fris en vernieuwend. Uniek aan deze nieuwkomer is; het totaal geflipte, trippy, post apocalyptische thema dat letterlijk om de ride heen gebouwd wordt. Lost Gravity is zo hard, je bent al leip voordat je erin zit!